Saturday, May 21, 2011

ස්පගෙත්ති...

ඔන්න එක ඇමරිකාවෙ මිනිහෙක් ඉතාලි කෙල්ලක් එක්ක යාලු උනාලු .

කාලෙ ගෙවි යද්දි අර කීව ඉතාලි කෙල්ල Pregnant උනා.
මේක ඇමරිකන්කාරයට කීවම මිනිහා රත් වුනා .
ඇයි, එයා දැනටමත් කසාද බැදපු කෙනෙක්.
දැන් මොනවා කරන්නද ! ඉතින් මේ මිනිහා ඉතාලි කෙල්ලට පොඩි යෝජනාවක් ගෙනාවා.

" ඔයා ඕක ගැන කාටවත් නොකියා ඉතාලියටම ගියොත් මම ඔයාට සල්ලි දෙනවා .ඔයා ලමයා ඉපදුනාට පස්සෙ එයාව ඉතාලියෙම හදා ගත්තොත් මම එයාට අවුරුදු 18 වෙනකම් සල්ලි එවනවා "

ඉතාලි කෙල්ලට කරන්න දෙයක් තිබ්බෙ නැති හින්දා කැමති වුනා .
ඒත් එයා ඇහුවා ,
" මම කොහොමද ඔයාට දැනුම් දෙන්නේ ලමයා හම්බුනාද නැද්ද කියලා"

" මට පෝස්ට් කාඩ් එකක් එවන්න. එක පිටිපස්සෙ 'ස්පගෙත්ති ' කියලා ලියන්න"
( ස්පගෙත්ති කියන්නෙ ඉතාලියෙ නූල්ඩ්ස් විශේෂයක් )


ඉතින් ඉතාලි කෙල්ල ඉතාලියට ගියා.

කාලෙකට පස්සේ දවසක් ඇමරිකන්කාරයා ගෙදර එනකොට , එයාගෙ බිරිද අමුතු විදියට මෙහෙම කීවා

" අද ඔයාට පෝස්ට් කාඩ් එකක් ආවා . ඒක හරි අමුතුයි "

ඇමරිකන්කාරයා රත් වුනා. ඉතාලි කෙල්ල මොනවා ලියලද කියලා.
එයා පෝස්ට් කාඩ් එක බැලුවා. සුදුමැලි උන ඇමරිකන්කාරයාට සිහි නැති උනා.
ඒකෙ මෙහෙම දෙයක් තිබ්බෙ

" ස්පගෙත්ති , ස්පගෙත්ති , එකකට මීට්බෝල්ස් ( meatballs ) දෙකයි , අනිකට නෑ. මට වැඩිපුර සෝස් ( sause ) එවන්න. "

No comments:

Post a Comment

දාන්න බලන්න බොක්ක කූල් වෙන ප්‍රතිචාරයක්...